Dom Kota: Różnice pomiędzy wersjami

Z APFM
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Linia 30: Linia 30:
 
Pozycja: na południe od global spawn pointu
 
Pozycja: na południe od global spawn pointu
  
Autor: [http://apfm.co.cc/wiki/index.php?title=U%C5%BCytkownik:Rynvord vel Kot]
+
Autor: [http://apfm.co.cc/wiki/index.php?title=U%C5%BCytkownik:rnvr|Rynvord vel Kot]
  
 
Wymiary: nieznane
 
Wymiary: nieznane

Wersja z 16:06, 27 sty 2011

Dom kota (1).jpg
Dom kota (2).jpg
Dom kota (3).jpg
Dom kota (4).jpg
Dom kota (5).jpg
Dom kota (6).jpg
Dom kota (7).jpg
Dom kota (8).jpg
Dom kota (9).jpg
Dom kota (10).jpg
Dom kota (11).jpg
Dom kota (12).jpg
Dom kota (13).jpg
Dom kota (14).jpg
Dom kota (15).jpg
Dom kota (16).jpg
Dom kota (17).jpg
Dom kota (18).jpg
Dom kota (19).jpg
Dom kota (20).jpg
Dom kota (21).jpg
Dom kota (22).jpg
Dom kota (23).jpg
Dom kota (24).jpg
Dom kota (25).jpg
Dom kota (26).jpg
Dom kota (27).jpg
Dom kota (28).jpg

Pozycja: na południe od global spawn pointu

Autor: vel Kot

Wymiary: nieznane

Kompleks ograniczony został ceglanym murem, na terenie posiadłości zakaz modyfikowania klocków.

W skład domu wchodzą:

 * budynek główny
 * północna brama
 * wschodnia brama
 * port
 * kolejka jednostronna do bramy wschodniej
 * most drewniany
 * kompleks pod budynkiem
 * kopalnia na poziomi 1-50 pod budynkiem
 * tunele mechanizmów

W okolicy posiadłości znajdują się:

 * rollercoster (w pobliżu wschodniej bramy)
 * kompleks kolei, stacja Nowy Dom Kota (kierunki Most Goldengate, Mordor Fumy, Pałac Ramzesa)
 * kompleks kolei dalekobieżnej (kierunek Daleki Wschód - Silent Hillm - Companion Cube)

W głównym budynku posiadłości znajdują się następujące mechanizmy:

 * mechanizm sterowania drzwiami budynku (2x XOR + repeatery sygnału + invertery)
 * mechanizm sterowania bramami (j.w)
 * mechanizm dzwonka do drzwi (j.w)
 * mechanizmy kolejki